Întrebări frecvente

Mulți dintre clienții noștri au întrebări specifice despre serviciile noastre de curățenie profesională. Iată doar câteva dintre întrebările frecvente pe care le primim.

Întrebări generale

Cum pot obține o estimare de preț?

Ne puteți contacta la telefon 0744685378 (telefon, SMS, whatsapp), prin Facebook Messenger, prin formularul de pe pagina de Facebook și prin formularul de contact de pe site.
În baza detaliilor oferite de dumneavoastră sau, dacă va fi cazul, în urma unei vizionări a spațiului de curățat, vă prezentăm oferta noastră.

După începerea lucrării pot apare modificări ale devizului lucrării?

Dacă la stabilirea inițială a devizului sunt suficiente informații pentru evaluarea corectă a echipamentelor, soluțiilor și a manoperei pentru execuția lucrării, devizul nu se modifică.
Sunt însă unele cazuri în care, la fața locului sau după începerea lucrărilor, apar situații care generează suplimentarea resurselor estimate inițial, de exemplu: gradul de mizerie este mai mare decât cel estimat, suprafața de curățat este mai mare, sunt pete ce necesită utilizarea unor utilaje și soluții speciale.

În aceste cazuri, înainte de a continua lucrarea, clientul este informat despre costurile suplimentare. În funcție de decizia acestuia, lucrările sunt executate sau nu.

Este necesar ca cineva să-mi viziteze casa înainte să planific o lucrare?

Nu este necesară vizionarea spațiului de curățat pentru locuințele și lucrările standardizate (curățenie rezidențială la garsoniere, apartamente, vile de mici dimensiuni).

Pentru o bună estimare a lucrărilor, este recomandat ca pentru spațiile mari, spațiile atipice, spațiile comerciale și pentru cazurile în care este necesară o curățenie specială să se realizeze vizionarea spațiului înainte de a emite devizul.

VIZIONAREA ESTE GRATUITĂ.

Sunt incluse soluțiile de curățat?

Soluțiile de curățat sunt incluse în ofertă. Zobo Clean utilizează echipamente și soluții profesionale care sunt inseparabile. De asemenea, punem la dispoziția clienților și o gamă completă de soluții de curățenie profesionale 100% ecologice.

În cazul în care clientul are preferință pentru un anumit tip de soluții (compatibile cu echipamentele noastre), putem încerca achiziția directă a acestor produse sau putem agrea punerea la dispoziție a produselor de către client.

Ce se întâmplă daca clientul nu este mulțumit de curățenie?

Pentru a ne asigura de satisfacția clientului, fiecare lucrare de curățenie se încheie cu un proces verbal de recepție. Dacă la recepție se constată deficiențe în realizarea curățeniei, acestea sunt remediate în aceeași zi sau conform celor agreate cu clientul.

Dacă după recepția lucrărilor, clientul constată deficiente iar acestea ne sunt semnalate în 24 ore de la încheierea lucrărilor, vom remedia în prima zi lucrătoare, bineînțeles gratuit.

Întrebări despre planificarea lucrărilor

Trebuie sa fiu acasă când se realizează curățenia?

Depinde numai de dumneavoastră, nu este necesar să fiți acasă. Trebuie doar să ne asigurați accesul în spațiu la data și ora stabilite.

Echipa de curățenie ajunge la data și ora la care am planificat?

Punctualitatea este una dintre valorile companiei noastre. Pot exista situații în care, din motive independente de voința noastră, echipa de curățenie nu poate ajunge la ora stabilită. În aceste situații clientul este informat imediat (dacă avem informații care indică o întârziere).

Pentru întârzierile generate de noi privind ziua de execuție a lucrării, oferim clienților un discount la valoarea lucrării.

Când sunt taxat pentru realizarea lucrării?

Factura pentru serviciile prestate este emisă după realizarea lucrărilor. Factura este emisă pe baza comenzii/contractului și a procesului verbal de recepție a lucrărilor.

Sunt taxat pentru anularea unei lucrări?

Suntem convinși că anularea unei comenzi se realizează din motive serioase ale clienților noștri și, deși pentru noi implică costuri, NU APLICĂM PENALITĂȚI.

Întrebări despre procesul de curățenie

Ce include curățenia de întreținere/generală?

Detalii privind operațiile incluse pentru fiecare tip de intervenție pot fi accesate pe site în secțiunea de Servicii – Curățenie rezidențială

Câți agenți de curățenie trimiteți?

Echipa de curățenie este formată din minim 2 agenți de curățenie.

Echipa este dimensionată în funcție de tipul curățeniei și volumul spațiului de curățat. În dimensionarea echipei de intervenție avem în vedere reducerea timpului de intervenție pentru a perturba cât mai puțin activitatea curentă a clientului și numărul de deplasări la locație (să fie cât mai mic).

Cum sunt protejat pentru distrugerea unor bunuri din casă sau dispariția acestora din cauza angajaților dumneavoastră?

Distrugerea sau dispariția unor bunuri din cauza noastră ar fi extrem de nedorite însă accidente se pot întâmpla. De aceea, am implementat măsuri de prevenție si de corecție care să evite astfel de situații și să înlăturare efectele nedorite (dacă astfel de situații vor apare).

Astfel, angajații noștri prezintă un un cazier judiciar la angajare, semnează un contract de confidențialitate privind informațiile cu care iau contact în timpul activității în spațiul clientului și, de asemenea, trec printr-un proces de instruire privind impactul și riscurile activităților pe care le desfășoară pentru bunurile clienților.

Pentru situațiile care au produs efecte, compania noastră deține o asigurare de răspundere civilă încheiată cu firma de asigurări Allianz-Tiriac.